top of page

Klachtenregeling​​

​

Bij Vision Mentorschap hechten we veel waarde aan open communicatie, respect en zorgvuldige begeleiding. Toch kan het gebeuren dat je ergens ontevreden over bent. In dat geval vinden we het belangrijk dat je dit op een laagdrempelige manier met ons kunt delen. Met deze klachtenregeling willen we duidelijkheid geven over hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons kunt verwachten.

Waarover kun je een klacht indienen?

 

​

Je kunt een klacht indienen als je vindt dat:

​

  • Je niet op een juiste manier bent geholpen;

  • Er onduidelijkheid of onenigheid is over gemaakte keuzes of handelingen;

  • Je het gevoel hebt dat je onvoldoende wordt gehoord;

  • Er sprake is van onprofessioneel of ongepast gedrag.

​

Hoe kun je een klacht indienen?

​

Je kunt je klacht op de volgende manieren bij ons melden:

​

  • Per e-mail:
    Stuur je klacht naar info@visionmentorschap.nl  
    Vermeld hierbij je naam, contactgegevens en een duidelijke omschrijving van je klacht.

​

  • Per post:
    Vision Mentorschap
    T.a.v. Klachtenafhandeling
    Schaapherderweg 1 B - 8582

  • 2988 CK Ridderkerk

 

 

Wat gebeurt er met jouw klacht?

​

  1. Ontvangstbevestiging: Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een bevestiging dat je klacht is ontvangen.

  2. Behandeling: Wij nemen je klacht serieus. We onderzoeken wat er is gebeurd en nemen eventueel contact met je op voor toelichting.

  3. Reactie: Binnen uiterlijk 4 weken ontvang je van ons een inhoudelijke reactie. Indien meer tijd nodig is, informeren we je daar tijdig over.

  4. Oplossing: We streven naar een passende oplossing. Indien gewenst of nodig kunnen we je ook verwijzen naar een externe, onafhankelijke klachtencommissie.

​

​

Vertrouwelijkheid en zorgvuldigheid

​

Alle klachten worden zorgvuldig én vertrouwelijk behandeld. Je klacht wordt enkel besproken met de personen die betrokken zijn bij de afhandeling ervan.

​

​

Twijfel je ergens over?

​

Heb je vragen of wil je liever eerst overleggen?

 

Neem dan gerust contact op via info@visionmentorschap.nl. We denken graag met je mee.

Klachtenregeling formulier 
bottom of page